Serwis //

Pilne zgłoszenia telefoniczne - Dział serwisu pani Aleksandra Żełudziewicz tel. 42 279 40 49

Nasza firma za cel główny stawia sobie zadowolenie Klienta. Dlatego staramy się zapewniać swoim Klientom najlepsze warunki współpracy związane z serwisem urządzeń biurowych i bankowych.

Gwarantujemy pewność działania oferowanych przez nas rozwiązań oraz sprawny i szybko realizowany serwis. Zakres naszego działania to: Konserwacja okresowa sprzętu oraz naprawa lub wymiana wadliwych części, usuwanie wszelkich usterek technicznych.

Na pozostawiony w serwisie sprzęt Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy. Uwzględnia ono opis sprzętu, opis uszkodzenia, dane Zlecającego i pozostałe uwagi dotyczące sprzętu.
Gwarantujemy szybką pomoc techniczną! Odpowiemy na wszystkie pytania i wątpliwości.
Nasz wykwalifikowany personel techniczny został przeszkolony przez producentów oferowanych urządzeń i otrzymał stosowne dopuszczenia i autoryzacje do prowadzenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

Nasi pracownicy posiadają dużą wiedzę i doświadczenie co pozwala im sprawnie zlokalizować usterkę. W razie potrzeby bezpłatnie udostępniamy maszyny zastępcze tak by praca została wykonana solidnie i terminowo by usunąć uszkodzenie, minimalizując czas naprawy i koszty.

Jeśli zdecydują się Państwo na wymianę zakupionych wcześniej maszyn udzielimy korzystnych rabatów.

http://platforma.officetrade.pl

serwis@officetrade.pl

Nasi technicy serwisu pozostają do Państwa dyspozycji pod nr telefonu:

+48 505 434 168

+48 505 433 859

+48 533 104 700

Zapraszamy do podpisania umowy serwisowej, dzięki której można osiągnąć różnorodne korzyści:

  • krótkie przestoje w pracy urządzeń
  • posiadanie stałego partnera serwisowego, prowadzącego serwis wszystkich urządzeń
  • doradztwo techniczne
  • zminimalizowanie kosztów napraw
  • stałe rabaty przy zakupie materiałów eksploatacyjnych
  • stała pomoc telefoniczna w rozwiązywaniu bieżących problemów i konsultacje

Z myślą o obsłudze Klienta, kompletacji urządzeń i rozwiązywaniu problemów podczas napraw, stworzyliśmy specjalną platformę serwisową, umożliwiającą stałą kontrolę nad serwisowanym sprzętem w Państwa firmie, na której znajduje się pełen wykaz Państwa sprzętu serwisowanego przez naszą firmę. W każdej chwili można skontrolować co i kiedy oraz w jakim urządzeniu było serwisowane. Bez problemu można również skontaktować się z nami w razie awarii - poprzez formularz kontaktowy, a dzięki możliwości ustawienia przypomnień, nie zapomną Państwo o ustalonych wcześniej przeglądach i konserwacjach.

http://platforma.officetrade.pl

W sytuacjach pilnych reakcja serwisu 24h po otrzymaniu zgłoszenia.